تبیین الگوهای ادراک حسی مؤثر بر حس تعلق به مکان در طراحی مدارس استثنایی
تبیین الگوهای ادراک حسی مؤثر بر حس تعلق به مکان در طراحی مدارس استثنایی

زهرا اجلی؛ زهره ترابی؛ هومن ثبوتی

دوره 14، شماره 2 ، دی 1402، ، صفحه 81-93

https://doi.org/10.30475/isau.2023.334001.1897

چکیده
  محیط آموزشی، بعد از محیط خانه و خانواده، بیشترین سطح ارتباط با کودکان را به تعامل می‌گذارد. تاثیر کیفیت فضای آموزشی در تحقق حس تعلق به مکان که فرد را به مکان پیوند داده و هویت افراد و مکان را شکل می‌دهد ...  بیشتر